درد مفاصل سگ

هر آنچه که باید در مورد درد مفاصل سگ بدانید:

از آنجایی که حیوان خانگی ما نمی تواند به ما بگوید چه زمانی آسیب می بیند، تشخیص موثر درد مفاصل سگ ها می تواند دشوار باشد!

تماشای حیوان خانگی دوست داشتنی خود که از درد مفاصل رنج می برد می تواند برای شما نیز بسیار دردناک باشد. پس باید با نهایت دقت و دلسوزی به دنبال راه های مختلف برای تسکین درد او باشید. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا سگ شما دندانش را در مفصلش فرو می برد و شروع به جویدن آرنج، زانو و پنجه اش می کند. بنابراین مهم است که علت اصلی مشکل را شناسایی کنید تا بهترین درمان ممکن شود. اینجاست که یک دامپزشک می تواند به شما کمک کند که حیوان خانگی خود را دوباره در حالتی شاد و بازیگوش ببینید.

درد مفاصل سگ

علائم درد مفاصل در سگ ها:

همانطور که درد مفاصل درافراد مسن دیده می شود، سگ ها نیز دچار این درد و عارضه خواهند شد. از آنجایی که سگ ها غریزه ای طبیعی برای پنهان کردن درد دارند تا از شکارچیان دوری کنند، ممکن است علائم کمتری برای چشم های آموزش ندیده شما وجود داشته باشد. این بدان معنا نیست که نمی توانید متوجه درد مفاصل سگ شوید. اگر از نزدیک مراقب حیوان خانگی خود باشید، متوجه خواهید شد که او کاملاً عادی رفتار نمی کند و ممکن است مشکل سلامتی داشته باشد. مراجعه منظم به دامپزشک به شناسایی زودهنگام علائم کمک می کند، به طوری که دوست شما می تواند از درد و سایر ناراحتی ها محافظت شود. در اینجا برخی از علائم وجود دارد که باید مراقب باشید:

  • بی قراری
  • نسبت به نوازش و تعامل با حیوانات دیگر و انسان ها بیزاری نشان می دهد
  • به راحتی تحریک و عصبانی می شود
  • از دست دادن اشتها
  • راه رفتن با پاهای سفت یا وضعیت غیر طبیعی
  • گریه کردن، ایجاد صدای عجیب و غریب و نفس نفس زدن بدون دلیل
  • کاهش وزن ناگهانی
  • بی حالی

برای دیدن مکمل های تقویت مفاصل سگ کلیک کنید.

درد مفاصل سگ

علل شایع مفصل درد در سگ ها چیست؟

چیزی که در اینجا باید به خاطر داشته باشید این است که دامپزشک تا حد زیادی توسعه یافته است. بنابراین، تشخیص و درمان به موقع حیوان خانگی شما را از درد مفاصل نجات می دهد. اگر می خواهید بدانید چه چیزی باعث درد مفاصل سگ ها می شود، دلایل مختلفی مانند آسیب، آرتریت، بیماری یا دررفتگی وجود دارد. اگر هر یک از این علائم را در سگ خود مشاهده کردید، بهتر است بلافاصله با دامپزشک بدون هیچ گونه تاخیری تماس بگیرید. دامپزشک می تواند به درستی دلایل این فعالیت های عجیب و غریب حیوان خانگی شما را شناسایی کند.

در غیر این صورت، ژنتیک، تحرک زیاد، افزایش سن، تغذیه نادرست میتواند به تحلیل رفتن غصروف ها و ایجاد مشکلات مفصلی و استخوانی دامن بزند.

برای دیدن مکمل های کلسیم سگ کلیک کنید.

مقاله از:

Everything Owners Should Know About Joint Pain For Dogs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه