غذای خشک برند جوسرا josera

تاریخچه کمپانی جوسرا josera

جوسرا josera یک برند خوب آلمانی و به معنای اشتیاق است،  برای سگ ها، گربه ها و اسب های ما، برای کیفیت فوق العاده عالی و راه حل های پایدار. برند جوسرا میگوید: ما به عنوان یک متخصص در زمینه غذای حیوانات خانگی، بیش از 80 سال تجربه را به روی میز آورده ایم. و تیم ما از این استفاده می‌کند تا دوستان چهارپای خود را با مواد غذایی مورد نیاز در طول زندگی‌شان تامین کند در سال 1941، جوزف و پائولین ارباخر کارخانه تولید آهک خوراکی را تأسیس کرد. این کار پایه و اساس شرکت امروزه جوسرا است. چیزی که خیلی ها نمی دانند: نام ما JOSERA به حروف اول JOSef ERbacher Agrar برمی گردد.

در سال 1988 فکر کردیم: با این تخصص و تجربه مطمئناً می توانیم حیوانات خانگی را خوشحال کنیم و غذای عالی برای آنها فراهم کنیم. بیش از 30 سال تجربه و بازخورد مثبت مشتریان ما نشان داده است که ما راه درستی را در پیش گرفته ایم! از آن زمان، ما در Josera با اشتیاق برای ایجاد راه حل های جدید و نوآورانه برای رفاه حیوانات خانگی شما کار می کنیم.

چه مقدار گوشت تازه در غذای خشک وجود دارد؟

جوسرا از انواع مختلفی از منابع پروتئینی در دستور العمل های خود استفاده می کنند تا نیازهای دوستان چهارپای شما را به روشی مناسب گونه برآورده کنند. در غذای خشک جوسرا  از پودر گوشت استفاده می شود زیرا ارزش غذایی آن باعث می شود که برای استفاده در غذای حیوانی بسیار مناسب باشد. پودر گوشت علاوه بر محتوای پروتئین بالا، اسیدهای آمینه و چربی را نیز فراهم می کند. به عنوان مثال، پروتئین طیور جوسرا حاوی گوشت خشک، اما همچنین احشاء و تا حدی استخوان است که برای اطمینان از تامین بهینه کلسیم مهم هستند.

بنابراین پودر گوشت از نظر مواد مغذی و قابلیت هضم به هیچ وجه کمتر از گوشت تازه نیست! جوسرا  عمدتاً از مرغ، بره و اردک به عنوان منابع پروتئین حیوانی استفاده می کند، اما گونه های عجیب و غریب از جمله حشرات نیز در محدوده خود دارد.

خوب است بدانید:

گوشت تازه ای که پروتئین حیوانی خشک شده جوسرا از آن به دست می آید منحصراً از کشتارگاه هایی می آید که گوشت را برای مصرف انسان نیز فرآوری می کنند. حیواناتی که پس از کشتار توسط دامپزشک به عنوان نامناسب برای مصرف انسانی رد می شوند (مثلاً به دلیل بیماری) در غذای حیوانات جوسرا استفاده نمی شوند. شرکت جوسرا  قبل از انتشار هر ماده – و در نتیجه هر وعده گوشت – را به طور کامل آزمایش میکند، بنابراین لازم نیست نگران این باشید که دوست چهارپای خود غذایی را دریافت کند که برای مصرف انسان مناسب نیست یا از مواد نامرغوب ساخته شده است.

جوسرا josera چه محصولاتی برای گربه ها  و سگ ها دارد؟

  1. غذای خشک جوسرا JOSERA
  2. غذای خشک جوسی کت JOSICAT / جوسی داگ JOSIDOG
  3. غذای خشک درمانی JOSERA HELP
  4. تشویقی جوسرا
  5. تشویقی جوسی
  6. غذای مرطوب جوسرا (کنسرو – پوچ)
  7. غذای مرطوب جوسی (کنسرو – پوچ)

غذای خشک برند جوسرا josera

غذای خشک جوسرا JOSERA چیست؟

یک تغذیه مناسب برای گربه ها و سگ ها شامل مقادیر متعادلی از موارد زیر است:

  1. پروتئین
  2. چربی
  3. ویتامین ها
  4. فیبر غذایی
  5. مواد معدنی

غذاهای جوسرا JOSERA همه ی مقادیر نام برده را به مقدار کافی در خود دارد. غذاهای جوسرا در طعم های گوشت، مرغ، اردک، ماهی و … تولید میشود و میزان پروتئین و چربی آنها با هم متفاوت است.

اما شاید به عنوان سرپرست یک گربه و سگ ندانید که باید از کدام غذا برای حیوان خانگی خود تهیه کنید. در اینجا میخواهیم شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

جوسی کت Josicat چیست؟ آیا جوسی کت با جوسرا فرق دارد؟

غذاهای برند جوسرا دارای کیفیت سوپر پریمیوم هستند و هر کدام ویژگیهای خاصی از جمله متعادل سازی ph ادرار، بدون غلات، آنتی هیربال و … دارند.  و در کل سلامت محور هستند. غذاهای لاین جوسی کت نسبت به لاین جوسرا، کیفیت کمتری دارند. کیفیت جوسی کت پریمیوم است و برای گربه های داخل خانه و خارج از خانه (indoor cat /outdoor cat) مناسب است.

قیمت غذاهای Josicat از غذاهای josera  پایین تر است. اما همانند جوسرا طعم های مختلفی مثل بیف (گوشت)، مرغ، اردک، کلاسیک دارد.

جوسی داگ josidog چیست؟ آیا جوسی داگ با جوسرا فرق دارد؟

غذاهای برند جوسرا دارای کیفیت سوپر پریمیوم هستند و هر کدام ویژگیهای خاصی از جمله ضد آلرژی، بدون غلات، هضم آسان و … دارند.  و در کل سلامت محور هستند. غذاهای لاین جوسی داگ نسبت به لاین جوسرا، کیفیت کمتری دارند. کیفیت جوسی داگ پریمیوم است و به طور عمومی برای انواع سگ ها تولید میشود. قیمت غذاهای josidog از غذاهای josera  پایین تر است. اما همانند جوسرا طعم های مختلفی مثل بیف (گوشت)، مرغ، اردک، کلاسیک دارد.

غذای خشک درمانی جوسرا JOSERA HELP چیست؟

برند جوسرا، لاین غذای جوسرا هلپ را به طور اختصاصی برای سگ ها و گربه های بیمار تولید میکند. JOSERA HELP لاین درمانی محسوب میشود که با گیاهان دارویی غنی شده است. در زیر با انواع غذاهای درمانی جوسرا آشنا خواهید شد:

رژیم دامپزشکی veterinary diet  جوسرا برای گربه:

  1. GASTRO CAT DRY – حمایت از بیماری های گوارشی حاوی پونه کوهی
  2. HYPOALLERGENIC CAT DRY – حمایت از عدم تحمل خوراک و آلرژی حاوی پروتئین سالمون
  3. RENAL CAT DRY – حمایت از نارسایی مزمن کلیه (CRI) حاوی گزنه
  4. URINARY CAT DRY – پشتیبانی از سنگ های استروویت حاوی کرنبری
  5. WEIGHT & DIABETIC CAT DRY – حمایت از اضافه وزن و دیابت حاوی زنجبیل

رژیم دامپزشکی veterinary diet  جوسرا برای سگ:

  1. GASTRO DOG DRY – حمایت از بیماری های دستگاه گوارش حاوی پونه کوهی
  2. HEART DOG DRY – حمایت از نارسایی مزمن قلبی حاوی رزماری
  3. HYPOALLERGENIC DOG DRY – حمایت از عدم تحمل خوراک و آلرژی حاوی پروتئین حشرات
  4. RENAL DOG DRY – حمایت از نارسایی مزمن کلیه (CRI) حاوی گزنه
  5. WEIGHT & DIABETIC DOG DRY – حمایت از اضافه وزن و دیابت حاوی زنجبیل

یک دیدگاه برای “همه چیز در مورد محصولات جوسرا JOSERA”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه