سوالات متداول

برای پاسخگویی بهتر به شما مشتریان و دوستان عزیز، راه های ارتباطی متنوعی در نظر گرفته ایم، اما اگر سوالی مرسوم داشته باشید، جواب آن را در این بخش پیدا خواهید کرد.

نگاهی به سوالات متداول ما بیندازید... یا در صورت تمایل با ما در ارتباط باشید

بله، قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

در وب سایت در قسمت حساب کاربری روی گزینه " ثبت نام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک می شود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

ارسال تهران

یک روز پس از ثبت سفارش، از انبار تهران با هماهنگی ارسال می شود.

ارسال پردیس

سفارش هایی با عنوان، ارسال توسط پیک حداکثر دو ساعت بعد از ثبت سفارش ارسال می شوند.

سفارش هایی با عنوان ارسال عادی بین ساعت 22-19 همان روز ارسال می شوند.

ارسال به سایر شهر ها و شهرستان ها

بسته به نوع روش ارسال، بین 3 تا 7 روز کاری ارسال شده و به دست شما خواهد رسید.

بله، ارسال سفارشات در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، با هماهنگی از طریق شماره پشتیبانی انجام می شود.

ارسال تهران:

سفارش های تهران روز بعد از ثبت سفارش، از انبار تهران توسط پیک اسنپ یا الو پیک ارسال می شود و هزینه ی پیک به عهده خریدار محترم است.

ارسال پردیس:

پت شاپ آنلاین تی پتس در شهر پردیس اقدام به تحویل فوری و عادی سفارشات نموده است.

روش ارسال شرایط بازه زمانی تحویل سفارش هزینه ارسال
ارسال عادی سفارشات ثبت شده قبل از ساعت 17 ساعت 18 الی 23 همان روز  15 هزار تومان
ارسال عادی  سفارشات ثبت شده بعد از ساعت 17 ساعت 18 الی 23 روز بعد 15 هزار تومان
ارسال فوری  سفارشات ثبت شده تا ساعت 21 حداکثر 2 ساعت بعد از ثبت سفارش به صورت پس کرایه به پیک اسنپ یا الوپیک توسط شما

• همکاران ما در بخش ارسال اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند؛ لذا برای دریافت بسته به جلوی درب اصلی مراجعه نمایید.

ارسال شهرستان:

پت شاپ آنلاین تی پتس برای ارسال سفارشات شهرستان به سه طریق اقدام میکند که انتخاب نوع آن با خریدار محترم است.

روش ارسال وزن بسته بازه زمانی تحویل سفارش هزینه ارسال
تیپاکس هر وزنی 3 – 5 روز کاری   به صورت پس کرایه توسط گیرنده محترم به مامور تیپاکس پرداخت می شود.
پست  تا 15 کیلوگرم 3 – 7 روز کاری با توجه به وزن بسته محاسبه شده و به فاکتور اضافه می گردد.
باربری  بالای 15 کیلوگرم 3 – 7 روز کاری طبق نرخ باربری ترمینال توسط گیرنده محترم پرداخت می شود.

• ارسال سفارشات شهرستان، در روزهای تعطیل امکان پذیر نیست و در اولین روز کاری توسط پست پیشتاز و یا تیپاکس انجام خواهد شد.

پت شاپ آنلاین تی پتس برای خریدهای بالاتر از 2,500,000 تومان امکان ارسال رایگان در نظر گرفته است. در صفحه ثبت سفارش، به صورت اتوماتیک گزینه ارسال رایگان برای خریدهای بالاتر از این مبلغ که در استان تهران باشند، به نمایش در خواهد آمد و هزینه ارسال رایگان خواهد بود.

برخی از محصولات در پت شاپ آنلاین تی پتس خارج از بسته بندی شرکتی عرضه می شوند. این محصولات شامل برخی از غذاهای خشک و قرص ها هستند، بسته بندی تی پتس شامل یک پاکت نایلونی زیپ دار (زیپ کیپ) است که با حرارت پلمپ شده و مشخصات و میزان مصرف مجاز محصول به صورت لیبل روی آن قرار گرفته است. گفتنی است مجموعه تی پتس ضمانت می کند؛ محصولاتی که با این بسته بندی خدمت مشتری عرضه می شوند، در شرایط کاملا بهداشتی آماده شده و اصل هستند.

عدد چهار رقمی که هنگام ثبت سفارش برای شما پیامک می‌‌شود کد سفارش شما است.

اگر ایمیل خود را هنگام ثبت نام وارد کرده باشید هربار بعد از ثبت سفارش فاکتور برای شما ایمیل می‌شود. در صورتی که فاکتور خود را به صورت فایل نیاز دارید کافی است به شماره پشتیبانی در واتس اپ پیام داده و با اعلام کد سفارش بلافاصله فاکتور خود را دریافت نمایید. گفتنی است فاکتور پرینت شده نیز همراه خرید برای شما ارسال خواهد شد.

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند. اما برای کالاهایی که موجود نیستند میتوانید درخواست دهید. وارد صفحه ی محصول شده و قسمت «موجود شد به من اطلاع بده» را تیک زده و شماره موبایل خود را وارد کنید. بعد از موجود شدن محصول، پیامکی مبنی بر اطلاع رسانی از موجودی کالا برای شما خواهد آمد.

خیر، ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

شما میتوانید در واتس اپ به پشتیبانی پیام دهید، شماره سفارش خود را اعلام کرده و آدرس تحویل سفارش را تغییر دهید.

تی پتس یک فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات است و امکان دریافت حضوری وجود ندارد.

پت شاپ آنلاین تی پتس در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

شرایط استفاده از هر کد تخفیف همزمان با رونمایی از آن کد، اعلام می‌شود، و به طور معمول حداقل و حداکثر مبلغ خرید برای آن تعریف شده است.

شما از هر کد تخفیف فقط یکبار میتوانید استفاده کنید. در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید. کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز ، قابل استفاده نیست. پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود. در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.

هنگام تحویل بسته به پیک برای شما پیامکی مبنی بر ارسال بسته فرستاده میشود. لطفا در اولین فرصت با پشتیبانی تماس بگیرید و عدم حضور خود را اعلام کنید تا زمان ارسال بسته ی شما به ساعتی دیگر موکول شود. چنانچه بسته ی شما به محل دریافت ارسال شد و شما شخصی را برای دریافت بسته معرفی نکرده و یا پاسخگوی تماس ها نبودید، هزینه ی رفت و برگشت پیک و ارسال مجدد با شما خواهد بود.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

تی پتس پت شاپ آنلاینی است که از بدو شکل گیری خود بر آن بوده تا ﺑـﺎ ﺑﻬـﺮه ﮔﯿـﺮی از ﺗـﻮان ﻋﻤﻠـﯽ و ﺗﺠﺮﺑـﻪ و دانش ﻣﺘﺨﺼﺼـﯿﻦ ضمن دستیابی به ﺷﻨﺎﺧﺖ صحیح از ﻧﯿﺎزﻫﺎی خریداران، با بهره گیری از روش‌های کارآمد ، محصولات با اصالت و ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺎﻻ را در اﺧﺘﯿﺎر خریداران ﺧﻮد ﻗﺮار دﻫﺪ. تی پتس می‌کوشد با ارائه نقد و بررسی تخصصی محصولات و مقالات مفید، انتخاب را برای مشتریان راحت تر کرده و کمک کند تا مشتریان بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین در بخش مقالات می‌کوشیم تا کاربران در جریان جدیدترین محصولات، مقالات راهنمای خرید و مقالات تحلیلی قرار گیرند.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه