سوالات متداول
نگاهی به سوالات متداول ما بیندازید... یا در صورت تمایل با ما در ارتباط باشید
ارسال تهران با پیک
اگر گزینه پیک را انتخاب کرده باشید، دو ساعت بعد از ثبت سفارش بسته شما با هماهنگی ارسال می شود.
ارسال تهران با پست
اگر گزینه پست را انتخاب کرده باشید، بسته شما در اولین روز کاری تحویل پست شده و بین 2 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید. و کد رهگیری پست برایتان پیامک میشود.
ارسال به سایر شهر ها و شهرستان ها
بسته شما در اولین روز کاری تحویل پست شده و بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید. و کد رهگیری پست برایتان پیامک میشود.
ارسال تهران:
سفارش های تهران روز بعد از ثبت سفارش، از انبار تهران توسط پیک اسنپ، تپسی یا الو پیک ارسال می شود و هزینه ی پیک به عهده خریدار محترم است.
• همکاران ما در بخش ارسال اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند؛ لذا برای دریافت بسته به جلوی درب اصلی مراجعه نمایید.
ارسال شهرستان:
پت شاپ آنلاین تی پتس برای ارسال سفارشات شهرستان به دو طریق اقدام میکند که انتخاب نوع آن با خریدار محترم است.
روش ارسال | وزن بسته | بازه زمانی تحویل سفارش | هزینه ارسال |
پست | تا 30 کیلوگرم | 3 – 7 روز کاری | با توجه به وزن بسته محاسبه شده و به فاکتور اضافه می گردد. |
باربری | بالای 30 کیلوگرم | 3 – 7 روز کاری | طبق نرخ باربری ترمینال توسط گیرنده محترم پرداخت می شود. |
• ارسال سفارشات شهرستان، در روزهای تعطیل امکان پذیر نیست و در اولین روز کاری توسط پست پیشتاز انجام خواهد شد
اگر روش پست را برای حمل و نقل انتخاب کرده باشید، کد پیگیری مرسوله پستی شما برایتان پیامک شده و می توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی بسته ی خود را پیگیری کنید.
اگر کد رهگیری پست را از دست داده اید:
- وارد سایت پت شاپ آنلاین تی پتس شوید.
- از طریق منو وارد صفحه پیگیری پست شوید.
- شماره سفارش یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبت نام کرده اید را وارد کنید.
- کد رهگیری مرسوله پستی برای شما نمایش داده می شود.
- از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی بسته ی خود را پیگیری کنید.
با کد پیگیری که برایتان ارسال شده با روش های زیر اقدام به پیگیری کنید:
- سایت پست
- دفتر پستی محل سکونتتان
- با سامانه شکایت پستی به شماره 193 تماس بگیرید.
توجه: پت شاپ آنلاین تی پتس در مقابل گم شدن و یا آسیب دیدن بسته های پستی هیچگونه مسئولیتی ندارد. لذا در صورت بروز مشکل با شماره 193 تماس بگیرید.
اگر میخواهید سفارش شما روز جمعه و تعطیلات رسمی ارسال شود، با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و برای ارسال هماهنگ کنید. در غیر این صورت سفارش شما در اولین روز کاری بعد از تعطیلات ارسال خواهد شد.
زمان پاسخگویی در پت شاپ آنلاین تی پتس به شرح زیر است:
تلفن دفتر: 021-77195760
روزهای کاری ساعت 9:30 الی 17
تلفن پشتیبانی: 09226586373
روزهای کاری ساعت 9:30 الی 21
جمعه و روزهای تعطیل ساعت 12 الی 21
چت سایت:
روزهای کاری ساعت 9:30 الی 2 بامداد
- لطفا از طریق اپلیکشن های واتس اپ و تلگرام برای پرسش و پاسخ استفاده ننمایید.
پت شاپ آنلاین تی پتس برای خریدهای بالاتر از 4,000,000 تومان در شهر تهران امکان ارسال رایگان در نظر گرفته است.
بله، قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.
در وب سایت در قسمت حساب کاربری روی گزینه " ثبت نام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک می شود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
برخی از محصولات در پت شاپ آنلاین تی پتس خارج از بسته بندی شرکتی عرضه می شوند. این محصولات شامل برخی از غذاهای خشک و قرص ها هستند، بسته بندی تی پتس شامل یک پاکت نایلونی زیپ دار (زیپ کیپ) است که با حرارت پلمپ شده و مشخصات و میزان مصرف مجاز محصول به صورت لیبل روی آن قرار گرفته است. گفتنی است مجموعه تی پتس ضمانت می کند؛ محصولاتی که با این بسته بندی خدمت مشتری عرضه می شوند، در شرایط کاملا بهداشتی آماده شده و اصل هستند.
عدد چهار رقمی که هنگام ثبت سفارش برای شما پیامک میشود کد سفارش شما است.
اگر ایمیل خود را هنگام ثبت نام وارد کرده باشید هربار بعد از ثبت سفارش فاکتور برای شما ایمیل میشود. در صورتی که فاکتور خود را به صورت فایل نیاز دارید کافی است به پنل کاربری خود در سایت رفته و وارد قسمت سفارشات شوید و یا با شماره پشتیبانی تماس گرفته و با اعلام کد سفارش فاکتور خود را دریافت نمایید. گفتنی است فاکتور پرینت شده نیز همراه خرید برای شما ارسال خواهد شد.
کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند. اما برای کالاهایی که موجود نیستند میتوانید درخواست دهید. وارد صفحه ی محصول شده و قسمت «موجود شد به من اطلاع بده» را تیک زده و شماره موبایل خود را وارد کنید. بعد از موجود شدن محصول، پیامکی مبنی بر اطلاع رسانی از موجودی کالا برای شما خواهد آمد.
بله، برای ثبت سفارش بصورت تلفنی با شماره 09226586373 تماس بگیرید.
شما میتوانید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا در چت سایت پیام دهید، شماره سفارش خود را اعلام کرده و آدرس تحویل سفارش را تغییر دهید.
تی پتس یک فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات است و امکان دریافت حضوری وجود ندارد.
پت شاپ آنلاین تی پتس در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه کد تخفیف های محدودی را از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام و کانال تلگرام) در اختیار مشتریان قرار میدهد.
شرایط استفاده از هر کد تخفیف همزمان با رونمایی از آن کد، اعلام میشود، و به طور معمول حداقل و حداکثر مبلغ خرید برای آن تعریف شده است و تا تاریخ مشخصی میتوان از آن استفاده کرد.
شما از هر کد تخفیف فقط یکبار میتوانید استفاده کنید. در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید. کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز ، قابل استفاده نیست. پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود. در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.
پیک
قبل از تحویل بسته به پیک با شما تماس گرفته میشود و برای شما پیامکی مبنی بر ارسال بسته فرستاده میشود. لطفا در اولین فرصت با پشتیبانی تماس بگیرید و عدم حضور خود را اعلام کنید تا زمان ارسال بسته ی شما به ساعتی دیگر موکول شود. چنانچه بسته ی شما به محل دریافت ارسال شد و شما شخصی را برای دریافت بسته معرفی نکرده و یا پاسخگوی تماس ها نبودید، هزینه ی رفت و برگشت پیک و ارسال مجدد با شما خواهد بود.
پست
بسته شما به پست محل سکونتتان بازگشت داده شده و مجدد برای شما ارسال می شود. در صورت عدم دریافت بسته با کد رهگیری پستی خود پیگیری انجام دهید.
خیر، مامورین تحویل بسته پستی، کارمند شرکت پست هستند بنابراین هیچ یک از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین نمیتوانند از آنها بخواهند که با تحویل گیرنده تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی جزو وظایف مامورین پست نیست.
بنابراین بعد از ثبت سفارش پستی:
- لطفا در محل حضور داشته باشید.
- لطفا زنگ خانه را درست کنید.
- بسته خود را از سامانه پست پیگیری کنید.
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.
تی پتس پت شاپ آنلاینی است که از بدو شکل گیری خود بر آن بوده تا ﺑـﺎ ﺑﻬـﺮه ﮔﯿـﺮی از ﺗـﻮان ﻋﻤﻠـﯽ و ﺗﺠﺮﺑـﻪ و دانش ﻣﺘﺨﺼﺼـﯿﻦ ضمن دستیابی به ﺷﻨﺎﺧﺖ صحیح از ﻧﯿﺎزﻫﺎی خریداران، با بهره گیری از روشهای کارآمد ، محصولات با اصالت و ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺎﻻ را در اﺧﺘﯿﺎر خریداران ﺧﻮد ﻗﺮار دﻫﺪ. تی پتس میکوشد با ارائه نقد و بررسی تخصصی محصولات و مقالات مفید، انتخاب را برای مشتریان راحت تر کرده و کمک کند تا مشتریان بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین در بخش مقالات میکوشیم تا کاربران در جریان جدیدترین محصولات، مقالات راهنمای خرید و مقالات تحلیلی قرار گیرند.